ຍຸດທະສາດບັນຫາຕົ້ນຕໍຂອງລູກຄ້າຂອງພວກເຮົາໃນເວລາທີ່ຕິດຕໍ່ພວກເຮົາແມ່ນການຈະລາຈອນທາງອິນຊີທີ່ຕໍ່າແລະການເບິ່ງເຫັນການຊອກຫາທີ່ບໍ່ດີ. ນີ້ແມ່ນສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນຍ້ອນລະດັບສູງຂອງການແຂ່ງຂັນໃນ niche, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບການຂາດວິທີການລະບົບເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງເຄື່ອງຈັກຊອກຫາຂອງເວັບໄຊທ໌. ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາກໍານົດຕົນເອງເປົ້າຫມາຍຂອງການເພີ່ມການຈັດອັນດັບຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບໃນ google ແລະເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການດຶງດູດຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍໄປຫາເວັບໄຊທ໌ຂອງເຄືອຂ່າຍຂອງຄລີນິກທາງການແພດ. ໃນຂະບວນການເຮັດວຽກ, ພວກເຮົາຍັງໄດ້ວາງແຜນ: ການແກ້ໄຂຂໍ້ບົກພ່ອງດ້ານວິຊາການຂອງໂຄງການ; ເພີ່ມຈໍານວນຄໍາຖາມທີ່ສໍາຄັນໃນ google ເທິງ; ກວດເບິ່ງການປະຕິບັດຕາມຕົວກໍານົດການກິນ; ການກໍ່ສ້າງ link profile. ຄວາມຄືບຫນ້າຂອງການເຮັດວຽກການຄົ້ນຄວ້າລາຍລະອຽດຂອງຫົວຂໍ້ nichemodern ເງື່ອນໄຂຂອງ. ການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ໃນອູແກຣນຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າບໍ່ສາມາດມີວິທີການດຽວກັບໂຄງການທັງຫມົດ. ທໍາອິດທີມງານຂອງພວກເຮົາປະຕິບັດດັ່ງນັ້ນ, ໃນຂັ້ນຕອນທໍາອິດ, ທີມງານຂອງພວກເຮົາໄດ້ປະ ຂໍ້ມູນ Telegram ຕິບັດການວິເຄາະທີ່ສົມບູນແບບຂອງ niche thematic ແລະກໍານົດຄູ່ແຂ່ງທີ່ໃກ້ຊິດທີ່ສຸດ. ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາຍັງໄດ້ດໍາເນີນການກວດສອບດ້ານວິຊາການຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບໄຊຕ໌, ຈຸດປະສົງການປະເມີນຄວາມເຂັ້ມແຂງແລະຈຸດອ່ອນຂອງມັນ. ພື້ນທີ່ເຮັດວຽກແຍກຕ່າງຫາກໃນຂັ້ນຕອນນີ້ແມ່ນການວິເຄາະຄໍາຖາມຄົ້ນຫາ. ພວກເຮົາເຫັນວ່າເວັບໄຊທ໌ຂອງສູນການແພດຊັກຊ້າຢູ່ຫລັງໂຄງການທີ່ຄ້າຍຄືກັນເພາະວ່າມີການສອບຖາມທີ່ສໍາຄັນຫນ້ອຍກວ່າໃນການເຮັດວຽກເມື່ອທຽບກັບ ones.technical optimization ເວັບໄຊທ໌ແລະການຂະຫຍາຍຂອງ semantics ເພື່ອເພີ່ມທະວີການເບິ່ງເຫັນຂອງຊັບພະຍາກອນອິນເຕີເນັດໃນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ, ພວກເຮົາຕ້ອງການ. ແກ້ໄຂຂໍ້ບົກພ່ອງດ້ານວິຊາການທີ່ຖືກຄົ້ນພົບກ່ອນຫນ້ານັ້ນແລະເຮັດວຽກອອກຈາກຫຼັກ semantic ໃນລາຍລະອຽດ. ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາໄດ້ວິເຄາະແທັກ meta, ໂຄງສ້າງເນື້ອຫາ, ຄຸນນະພາບຂອງການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍໃນແລະຕົວກໍານົດການອື່ນໆ.
ແລະ Robots Txt ແລະ Sitemap Xmlພວກເຮົາຍັງໄດ້ກວດເບິ່ງແລະຕັ້ງຄ່າໄຟລ໌ robots.txt ແລະ sitemap.xml, ການປ່ຽນເສັ້ນທາງທີ່ສ້າງຂື້ນ, ແລະການເພີ່ມປະສິດທິພາບການໂຫຼດຫນ້າ speed. ໃນຂະນະທີ່ເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການຂະຫຍາຍ semantics, ພວກເຮົາໄດ້ວິເຄາະຄໍາທີ່ໃຊ້ໃນການດູແລສຸຂະພາບຢ່າງກວ້າງຂວາງ, ກວດເບິ່ງການແຂ່ງຂັນແລະຄວາມຖີ່ຂອງພວກເຂົາ. ຫຼັງຈາກທີ່ຕົກລົງກັບລູກຄ້າໃນບັນຊີລາຍຊື່ຂອງຄໍາສໍາຄັນສໍາລັບການສົ່ງເສີມການ, ພວກເຮົາໄດ້ແຈກຢາຍໃຫ້ເຂົາເຈົ້າໂດຍບູລິມະສິດແລະຫນ້າທີ່ດິນ. ເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການປັບປຸງການນໍາໃຊ້ແລະການປະຕິບັດຕາມປັດໄຈການກິນເພື່ອສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ທາງການແພດ, ຕ້ອງໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ເປັນພິເສດຕໍ່ຄວາມສະດວກໃນການເຮັດວຽກກັບເວັບ. ຊັບພະຍາກອນແລະການວິເຄາະປັດໄຈ e-a-t (ຄວາມຊ່ຽວຊານ, ສິດອໍານາດ, ຄວາມໄວ້ວາງໃຈ). ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາໄດ້ໃຊ້ລາຍການກວດສອບເພື່ອກວດສອບການປະຕິບັດຕາມຕົວກໍານົດການເຫຼົ່ານີ້ທັງຫມົດ. ພວກເຂົາເຈົ້າແນະນໍາການເພີ່ມແບບຟອມຄໍາຮ້ອງສະຫມັກໄປຫາຫນ້າຕົ້ນຕໍຂອງເວັບໄຊທ໌ແລະປະເພດການບໍລິການ, ແລະຍັງໄດ້ປະຕິບັດການປ່ຽນແປງອື່ນໆເພື່ອເພີ່ມສິດອໍານາດຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບ.
|